Tréning

Osobný trening

Muži

naberanie svalovej hmoty, zlepšenie kondície a sily, chudnutie a poradenstvo ohľadom stravovania so zameraním na budovanie svalovej hmoty

Ženy

spevňovanie postavy, zameranie na problémové ženské partie , chudnutie a poradenstvo ohľadom stravovania.

Pomôcky ktoré využívam

  1. TRX

  2. Bosu

  3. Medicinbal

  4. Kettlebell

  5. Expander (guma)

  6. Koordinačný rebrík

Zameranie tréningu

  • Redukciu telesného tuku
  • Budovanie svalovej hmoty
  • Rozvoj kondičných schopností
  • Rozvoj svalovej vytrvalosti a výbušnosti
  • Formovanie postavy
  • Dlhodobé / krátkodobé vedenie tréningov

Stravovací plán

a) nebude to klasický jedálniček (ktorý je podľa môjho názoru iba krátkodobé riešenie problému), ale preferujem naučiť klientov ako sa správne a zdravo stravovať v dlhodobom horizonte
b) vyriešenie otázky makroživín a prispôsobenie podľa cieľov klienta
c) snažím sa klientom vysvetliť, že si môžu dať aj zmrzlinu, čokoládu, chipsy, … – ale samozrejme za určitých podmienok
d) konzultácie prebiehajú cez facebook, skype, whats up, mobil alebo iné.

Tréningový plán

a) odkonzultovanie cieľov, ktoré chcete dosiahnuť a podľa toho navrhnutie tréningového plánu
b) plán zahŕňa: cviky, počet opakovaní, dĺžku prestávok a frekvenciu tréningov
c) ak cviky nevyhovujú alebo nie sú úplne podľa predstavy klienta, odkonzultovanie a zmena za chodu je samozrejmosťou
d) konzultácie prebiehajú cez facebook, skype, whats up, alebo iné

 

Tipy a rady na zníženie hmotnosti 

pdf dokument

Tipy a rady na zvýšenie hmotnosti 

hlavne pre objem u chlapov – pdf dokument